lördag 9 mars 2013

Jag och mormor på konsert.

Min julklapp till mormor var att hon och jag skulle gå på konsert. I går var det dax. Miriam Bryant på Accusticum. Hade ordnat så mormor fått hennes musik att lyssna på vilket hon sa hon gillade.




Konserten skulle börja 20 enligt biljetten men man vet ju att det kan bli lite senare och eftersom det var loungehäng var dom sittplatser som fanns endast bänkar utan ryggstöd. Kunde tyvärr inte ta ett glas vin när jag var chaufför. Tack och lov fick vi sitta annars hade jag inte orkat eftersom först 20:30 steg förbandet upp på scenen och en timme senare kom huvudattraktionen. Hon är riktigt bra, vilken röst hon har! Hoppas hennes album kommer att hamna på Spotify.

Finders Keepers

Artikel i PT:
På barnkalas med pophoppet Miriam - Piteå-Tidningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar