fredag 12 augusti 2011

Jag och Vagel varit på grönan och sett Orup.

Möt min nya vän Vagel. Följer med mig överallt, lämnar inte min sida.



Ringde vårdcentralen idag. Egentligen gör man inget med vaglar men fasiken jag är inne på 12e dagen. Den stör litegrann kan man säga. Tyvärr var alla akuttider bokade idag så jag får vänta till måndag och ser jag fortfarande ut så här kommer jag ringa det första jag gör.
Har varit väldigt trött denna vecka samt haft lätt huvudvärk. Kan nog ha att göra med att jag drar upp ögonbrynet extra mycket för att kunna se normalt.


Fick inte med mig någon annan än Vagel på Orup-konserten men det gjorde inget. Riktigt bra konsert. Han har gjort många bra låtar, jag kan i princip alla utantill. Snacka om allsång.


Vilka snygga, vältränade armar.


Lite mysbilder tagna från Djurgårdsfärjan. Åker i princip alltid färjan från Grönan. Tycker det är så mysigt att stå i fören.




Dax att gå och lägga sig. Ska försöka ta mig upp och gå på Combat imorgon. Efter det Loppis med moster.

2 dagar kvar av semestern!! Vill inte jobba, speciellt inte när jag ser ut som jag gör. Men samtidigt är det lite skönt att komma in i rutinerna igen. Hoppas bara jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar