fredag 2 september 2011

Inget Tjejmilen imorgon!




 


Efter att varit hemma i två dagar från jobbet med migränanfall vill jag inte chansa. (Hade så förbaskat ont ett tag att jag övervägde ringa ambulans!)
Det är inte värt det. Tror inte heller mina leder skulle uppskatta det särskilt mkt.


Blir höjdhopp istället imorgon. Hejja Green Tregaro!! Hoppas du inte hamnar på framsidan av programbladet.

Får försöka med Tjejmilen nästa år. Då kanske jag även haft lite bättre förberedelser.



Var till hudläkaren tidigare i veckan. Har ett par månader kvar med Roaccutan. Ska prova ta 4 tabl/dag. Får prova litegrann hur det funkar. Annars gå tillbaka till 3 st/dag. Då blir det längre tid med tabletterna. Ska komma upp i en viss koncentration av läkemedlet per kilo.
Dom biverkningar jag har märkt är enormt torr i ögonen (kan ej använda linser) samt rejält torra läppar. Lite svårt att ta motgångar (lite lättare till gråt). Sedan kommer andra effekter: Min mage gillar väl inte det hela så jättemycket. Fibromyalgin har börjat komma tillbaka-en effekt av för lite träning.

Ska kämpa med träningen. Har som mål under hösten att i allafall träna 2 ggr/veckan och inte gå upp de 10 kg jag lyckats gå ner sedan förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar