lördag 28 juli 2012

Semester

Igår blev det semester!!
Härligt! Har längtat!

Eftersom det var fredag efter löning så var det pizzafredag på jobbet som denna gång blev sushi-fredag. Mums.

Efter jobbet åkte jag och B till Gondolen för middag innan konserten jag sett fram mot hela vintern.


















Vi började med att skåla. Jag tog en Grand tourismo, B tog en rabarbersvaj.


Sedan delade vi en flaska rose till lammytterfilen med färskpotatis. Allt supergott!


Sedan tog vi färjan över till Djurgården och

där

skulle spela.

Säger man deras namn vet få vad man pratar om men får dom höra låten Need you now säger dom flesta aha. Jag har lyssnat på dom långt innan dom började spelas så enormt på radion. Älskar deras låtar och röster.

Blev en helt enormt rolig och bra kväll!

Idag skulle det ha blivit Combat på förmiddagen men kände mig för seg så det blev OS på tv´n och full fart på tvättmaskinen istället.

Firar även idag att jag inte köpt godis på två veckor. Fallit för två After Eigh-bitar på jobbet men i övrigt lyckats tacka nej till det som bjudits. Väldigt länge sedan jag har lyckats med detta!

Kvällens outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar