måndag 6 februari 2012

1000 tabletter Roaccutan


Imorse tog jag mina sista tabletter Roaccutan. Blev inget riktigt firande eftersom jag började dagen med att hosta så jag nästan kräktes. Blev sen till jobbet eftersom jag ville att det värsta skulle lägga sig innan jag satte mig på bussen. När jag väl stod vid hållplatsen var det två bussturer utan buss, så fick vänta i 20 minuter. Fick en av de sista sittplatserna, bussen var proppfull.
Hostat rejält på jobbet idag och gick hem tidigare.

Har försökt tänka igenom vilka biverkningar jag har haft av Roaccutan.
Det jag kommer på är: Trötthet, ibörjan humörsvängningar (nära till gråt och skratt), i början rejält torra läppar som blev lite torra, torra ögon!, torr hud med klåda.
Mina blodvärden har hållit sig bra trots att jag druckit kanske ett glas vin per helg.

före, var tom värre innan jag började

idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar