söndag 26 februari 2012

Gele-gumma

Idag promenad till SATS och sedan Combat. Är så glad när jag känner att jag orkar hänga med. Svetten dryper och helt slut efteråt men SÅ skönt. Egentligen var det tänkt att jag skulle ha blivit masserad efteråt men det blev inte av så jag la mig i bastun en kvart. Provade min nya chokladpeeling. Luktar så jag vill äta upp mig själv. Promenad hem efter allt detta och då var jag gelegumma. Armar och ben som spagetti, helt slut men enligt Runkeeper höll jag ett riktigt bra tempo i alla fall.
Direkt jag kom hem gjorde jag middag (hade jag satt mig ner hade jag inte kommit upp). Grönsaker i ugn och efter ett tag lag jag på lax som fick gå klart med grönsakerna. (Potatis, morot, palsternacka, lök och rödbetor). Lite citron över laxen. MUMS!
Nu sitter jag som en zombie i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar