lördag 21 april 2012

BBC -12: Goodiebag

Äntligen var dagen här som jag längtat efter och oroat mig för.
Nervös att gå dit utan någon jag känner, orolig att mina leder inte skulle orka med.

Dagen inledes samma tid som en arbetsdag - 6:00. Lite ordentligare frukost än vanligt, packa ner lunchen i den i övrigt färdigpackade väskan. Sedan promenad med min "lätta" väska ut till stora vägen.

Flöt på riktigt bra in till stan och inga problem att hitta Sportlife. Chekade in och gick till mitt tilldelade skåp där en helt underbar goodiebag väntade.




Den innehöll:

  • Axa – müsli, gröt
  • Blueberry – loyalty card
  • Bonaqua – fri dryck under hela eventet
  • Bonnier –  Bli en bättre löpare
  • Craft – vattenflaska
  • Film2Home – värdebevis
  • Friggs – kosttillskott, te, chips
  • Gainomax – proteindryck
  • GoCoco – funktionsstrumpor
  • Kari Traa – funktionströja
  • Leksandsbröd – knäckebröd, receptbok
  • Löplabbet – Nike+ sport band
  • Magdalena Bibik – rabatt på PT-timmar
  • Nivea – hudlotion & Eucerin duschcreme
  • Proviva – dryck
  • Quorn – produktcheck
  • Röhnisch – funktionslinne
  • Saltåkvarn – rostade mandlar
  • SebaMed – tamponger

  • Man fick 1 av 4 utvalda böcker från Bonnier och jag fick den jag absolut ville ha, den som jag hade planerat att köpa: Bli en bättre löpare av Malin Ewerlöf.

    Lite kaos i omklädningsrummet men lyckades byta om och gjorde mig klar för första punkten för dagen.


    Tjejerna som sett till att Blogger Boot Camp blir av.
    Tack för en superdag!!

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar