söndag 22 april 2012

Inget mer BBC -12 för mig

Efter en orolig natt med värk speciellt i fotleden fick jag acceptera att min kropp inte ville mer.
Visst hade det varit kul att få vara med på danspasset och yogan idag men jag måste lyssna på kroppen även om jag inte alltid vill.

Var en jättebra dag igår och jag kommer absolut att anmäla mig till nästa gång.
Kan bara hoppas att lederna sköter sig bättre och att vädret är lite varmare (då trivs även lederna).

Ska försöka ta mig ut på en promenad iallafall idag, även om den kommer gå långsamt kommer jag mig ut.

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du inte kunde vara med sista dagen. Hoppas du snabbt får ordning på fotleden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Min ledvärk är ju något jag tyärr får leva med, men det hade varit bättre om tex en armbåge hade bråkat i helgen.

      Radera