lördag 21 april 2012

BBC -12:Train like Athletes och Total PowerYoga

AIR 2.0 LADY TANK Top
AIR 2.0 LADY TANK Top
Efter lunch blev det först modevisning av Löplabbet. Bla ett supersnyggt linne från Gore som jag gärna skulle hitta i garderoben.


Robert Kronberg








Sedan drog Robert Kronberg igång Train like Athletes by Kronbee. Träna som en friidrottare. Jag var med på uppvärmningen men sedan när han började gå igenom övningarna insåg jag att det inte var något för mig. En massa hopp och mycket spring. Satte mig och tittade på och imponerades av alla som körde. Starkt!



Anna Lissjanis


Efter Robert var det valbara pass igen. Antingen BBC-passet utomhus eller Total Poweryoga. Tack och lov hade jag valt yogan med Anna Lissjanis. Hade inte orkat vara utomhus, kände mig ganska slut i kroppen. Men yogan var ett toppen pass!! Även om jag emellanåt fick vila, speciellt efter en stund i "Hunden" när armarna inte orkade längre.



Efter passet blev det en snabbdusch. Sedan påbörjades resan hem. Åkte till Mörby där jag unnade mig en 150 grams hamburgare (orkade inte laga mat när jag kom hem). Det blev en halvtimmes väntan på bussen som var försenad och tio minuters promenad från hållplatsen.

Hemma i soffan nu och helt slut. Kände på vägen hem att höger knä och fotled inte tycker jag ska träna imorgon. Får se hur det känns. Kliver upp som att jag ska iväg och hoppas kroppen samarbetar.
Min kreativa namnskylt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar