lördag 14 april 2012

Våga vägra täckbyxor.

Hade lovat PT-Camilla att köra Combat idag och kom jag inte med på klassen skulle jag köra styrketräning.
Var helt inställd på detta imorse trots illamående och rejäl huvudvärk igår kväll. Slog upp ögonen imorse-helt vitt ute! Och mer på väg ner. Kollade om det gick någon buss. Ville inte promenera eftersom jag: Vägrar plocka fram täckbyxorna!! Efter frukost var jag fortfarande illamående och hade huvudvärk. Så alla planer på träning lades på is. Sov på soffan ett par timmar istället.

Vaknade till liv på eftermiddagen och har spenderat ett par timmar med att rensa lådorna under min säng. Samt fick besök av moster som tittade förbi på väg hem från sin promenad.

Hoppas morgondagen ger lite bättre väder så jag kan ta en långpromenad.

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att träffa dig i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Längtar samtidigt som jag är enormt nervös. Första gången på något sånt här och kommer garanterat vara den mest otränade.

      Radera