lördag 21 april 2012

BBC -12: Spinning

Hade som andra aktivitet valt mellan dans och spinning. Självklart blev det spinning med Terese Alvén som står för en av bloggarna jag följer, Spark i baken.
Terese Alvén


Innan passet. Efteråt titta längst ner.


31 minuter uppförsbacke visade det sig! Tack och lov inte alla minuterna på en gång utan uppvärmning, cirka halva backen, lite återhämtning och resten av backen. Var ganska mycket tjoande och glada tillrop. Det är roligt men jag fattar inte hur dom orkar. Jag har fullt upp med att andas. Skulle inte klara av att dela syret med att ropa.
Och som vanligt kan jag inte ta det lungt så var helt slut efter passet. Tack och lov var det lunch efteråt.


Väggen in till spinningsalen





Jag hade laddat en matlåda med isbergssallad, potatissallad och rostbiff samt gjort en drink med Kesella, funlight och björnbär.

Satt riktigt bra med mat men sedan var kroppen seg och huvudet trött.

Och bara halva dagen var avklarad.
Mot slutet av passet. Kan man bli mer röd?
Bild av Jane (&) Haglund Photography, www.janehaglund.se

1 kommentar:

  1. Aha, så det var dig jag satt bakom :-) Blev nog lika röd jag i slutändan. Och blöt... Bra kämpat av dig!

    SvaraRadera